søndag den 9. maj 2010

Frk. Spontan!


Lørdag:
H&M er storleverandør! Top, cardigan, tanktop (under), tubenederdel, tights fra H&M, Zara ballerina'er & Glitter halskæde


Jeg skulle have været til middag med nogle gode venner i går - men måtte aflyse pga. dum influenza. I løbet af aftenen fik jeg så både opkald og sms'er om hvor meget jeg var savnet, og at der var både the og cola... efter lidt overvejelse, tog jeg mig sammen og gik i bad - og smuttede som en stor overraskelse lige forbi! Det var hyggeligt, selvom jeg ingen stemme havde og kun drak vand! Så bare kald mig Frk. Spontan! Der er sgu ingen der skal tro at jeg er kedelig :D (selvom min hals nok helst ville have haft at jeg var blevet under dynen!


Fredag:
H&M cardigan, Only tanktop, Ellos chinos, Converse, Pieces tørklæde
Centreret
.... og lige flash fra fredag... Nothing much!

4 kommentarer:

Pernille sagde ...

Haha, hvor er du sej! :) Lyder til at det var det hele værd!

Maria sagde ...

Hehe, det var sku' frisk gjort! Håber, at du snart er 'fit for fight'!
Go' søndag.
Knus fra Maria.

Annette sagde ...

Sikke en god overraskelses dine venner fik. Hvor er du bare sej. Men i hvert fald god bedring :)

Bailey sagde ...

De blev i hvert fald glædeligt overraskede! At jeg så stadig har det rigtig skidt i dag hjælper ikke på sagen :(