onsdag den 26. maj 2010

Jeg har fået...



Annette fra Drømmelivet har sendt denne award videre til mig, og sådan noget kan kun smigre mit bløde hjerte!

Reglerne:
- Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
- Tak og link til den der har givet dig den.
- Link til 7 andre bloggere og spred lidt glæde ved det.
- Fortæl 7 ting om dig selv.

Æhm... jeg kan ikke lige overskue hvem der har fået award'en, pinligt I know! Så jeg laver klasikkeren (...klichéen måske?), og tager ALLE! ;)

Så er der lige det om de 7 ting om mig.. bum bum...
1. Jeg er afhængig af serier! Og det er ikke nok med dem der kommer løbende på dansk tv. Niks, jeg skal have dem dugfriske fra USA!
2. Jeg er danse-typen når jeg er i byen. Et hurtigt smut i baren for at hente en drinks, men så stryger jeg også straks tilbage på dansegulvet!
3. Jeg elsker at bage og lave mad. Det behøver ikke være store kulinariske eksperimenter, men noget så enkelt som at lave en lækker salat og stege et stykke kød er ren terapi!
4. Lige mht. madlavning, kan jeg afsløre at jeg hader at skrælle kartofler og hakke løg!
5. Mit vasketøj har en tendens til at blive hængende i alt for lang tid... Jeg har ikke noget mod at vaske tøj og hænge det op - men at tage det ned igen og lægge på plads er da noget af det værste!
6. Jeg har (pinligt) let til tårer når det kommer til tv/serier! Det kan være over alt lige fra Supernanny (skrev jeg virkelig det!?!) til Grey's Anatomy (som er den serie der trækker flest tårer!)
7. Jeg har lagt hele min livsstil/kost om, træner Zumba 2 gange om ugen (+ det løse hjemme i stuen) og prøver generelt bare at leve et bedre liv. Resultatet so far er 2½ kg! Jeg lever stadig godt, men har valgt at prioritere det daglige kalorie-indtag lidt anderledes.. No rush, jeg tager det i mit tempo!

8. JEG VILLE ØNSKE BLOGGER HAVDE SMILEYS! MEN ÅBENBART IKKE NOK TIL AT SKIFTE TIL EKS. WORDPRESS....

Æhm... og det var så det... Hvis du læste med så længe, så thumbs up, hvis ikke så forstår jeg godt :-P

Bonus: et billede, fra Madame Tussaud's i New York, 2007
Centreret

Ingen kommentarer: