torsdag den 27. maj 2010

Love is all around...


H&M cardigan, Vero Moda + Aids Fondet 'Love is all around' t-shirt, Ellos chinos, Zara ballerina'er, MbyMJ øreringe, Chanel Particulière

...i hvert fald ifølge t-shirten, i den virkelige verden - not so much! T-shirten købte jeg for godt en måned siden, og den var faktisk min allerførste t-shirt med print i mange år! Synes nu den er fin over et par chinos.. Og med de 129kr støttede jeg et godt formål ;) Det tæller jo også!

Dagen er brugt på job og lille shoppetur. Først skulle jeg have en bryllupsgave til lørdag, tjek! Dernæst gave til min søster der har fødselsdag i morgen, pas! Hvad giver man lige til en teenager med stort T, der fylder 14 og er noget så forkælet? Jeg er helt på bar bund!
Sidst men ikke mindst ville jeg forkæle mig selv med en af de nye Chanel-neglelakke, pas! Matas havde åbenbart ikke modtaget dem endnu, men lovede at de ville være der inden en uge!

Nu har jeg plantet mig i sofaen hvor jeg ser Paradise (jeg har ikke tv3, og betaler mig stadig fra det på ViasatOnDemand, så skal lige have set afsnittene fra tirsdag og onsdag). Derudover skal jeg have set finalen af American Idol og danset en omgang Zumba herhjemme på stuegulvet :D
Og lige fordi både Paradise og Idol er i finalefasen, kobler jeg lige fra alt, så ingen blogs, intet Facebook, ingen netaviser og ingen Jubii Debat til mig, før jeg har fået set begge dele senere..
So long :D

2 kommentarer:

2300 Happiiiness sagde ...

Hvor er det altså et fint outfit - du ser super godt ud. Det der zumba har da vidst en god effekt på dine mål, har du målt dig selv?

Bailey sagde ...

Nej har slet ikke brugt målebånd, kun vægt... Men kunne være jeg skulle starte på det :) Nu siger vægten dog lige minus yderligere 800g :D Fantastisk!

Og tak søde!