fredag den 2. april 2010

Testing 1, 2, 3



Jeg afprøver lige det der Photobucket.. det irriterer mig efterhånden at mine billeder ikke fylder mere i mine posts. Nu må vi se om det funker!

EDIT: Okay, billedet fylder ikke som jeg ville.. Jeg må i gang med den store google-runde. Troede det var ligetil, og man bare skulle smide html-koden ind..

EDIT 2: Jeg fik googlet mig frem til denne guide, der fortæller at man bare kan uploade billeder normalt og så ændre i HTML-delen, hvordan højde og bredde skal være. Egentlig ganske enkelt, men tænker at det nok stadig er smartere at gøre det via Photobucket/Tinypic eller lignende.. Jeg søger videre..
Indtil videre er hermed ét styks meget stor RobPatz.. Haps! :D

EDIT 3: Nu tror jeg at jeg har fundet tricket.. Med hjælp fra denne blog.. Så der kom lige et billede via Photobucket i stedet. Den anden metode skulle vist være et brud på Blogger's regler..

2 kommentarer:

Charlotte D sagde ...

Du vælger bare hvilken str. du vil have som default i Photobucket, og så gør den det hver gang. Jeg mener, jeg brugte "Large 640 480", da jeg havde Blogger ;)

C

Bailey sagde ...

Tusindtal, det vil jeg da lige prøve næste gang!