søndag den 25. april 2010

Dinner, Drinks & Dancing


Only blazer, VM tanktop, H&M denimleggings, Zara ballerina'er, H&M blondesokker, Pieces halskæde

I går var jeg ude.. til middag og masser af drinks hos nogle veninder. Det var en slags afskedsfest for en af mine venner der smutter til Aalborg om en uge, for at bo der i 2 år. Så vi skulle sige farvel med manér! Og det fik vi vist også gjort!!
Vi endte selvfølgelig i byen, hvor vi lavede aftalen at man skulle blive til solen stod op.. bedstevennen tabte og gik hjem tidligt - så han skal give næste bytur :D Vi andre holdt ud, på trods af 4 timers intens danseri og alt for meget alkohol!

I dag er jeg ikke meget værd! Eneste plan er at skulle hente min cykel hos en veninde.. men det er nu også rigeligt, eftersom jeg har det reeeet skidt...

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Super lækkert outfit. Er især vild med din blazer!

Anonym sagde ...

hvilken model er din nikon? :D
/line

Bailey sagde ...

Annette: Tak! Jeg er også ret glad for den, selvom det tog mig et stykke tid at vænne mig til det..

Line: Det er et D3000 :)

Ms Confashion sagde ...

Herligt I fik sendt vennen af sted med manér - om ik andet, så ku' I jo ta' en tur i "gaden"??? Hende jomfruen sku' være ret vild ;-)

Bailey sagde ...

Det er absolut også planen at vi skal på nogle roadtrips - både for at besøge ham, men også for at opleve gaden! :D