fredag den 5. september 2008

www.youheshe.com - lille Bianca

Bestilte jo den lille Bianca taske i mandags, men har stadig ikke modtaget noget eller hørt noget fra www.youheshe.com
Og da der nu alligevel var gået nok dage, ringede jeg ind til dem. Kom igennem til en sød pige der, stillede mig om til en endnu mere sød og hjælpsom pige. Hun fortalte at de har nogle problemer med deres lagerstyring, så den taske de har vist på hjemmesiden (bianca i alm. sort læder) ikke er den de har hjemme på lager.
Hun tilbød mig så at jeg kunne få den i lak til samme pris. Jeg sagde sevlfølgelig ja, for den er nu også lækker i lak!
Hun undskyldte mange gange og lovede at sende i dag, men bad om at vente til mandag.. Så nu burde der komme en lille Bianca i lak til mig på tirsdag.

Kan ikke vente til næste uge....

Ingen kommentarer: