fredag den 5. september 2008

London Baby!!! vol. 2

Så har jeg endelig fået bestilt min One Way ticket til London. No turning back! det bliver fantastisk... håber jeg!

Har egentlig ikke fået gjort så meget af det jeg skulle... men altså, det er sgu lidt svært at pakke hele ens liv ned, når man egentlig tænker over det. Kan ikke rigtig pakke tøj endnu, for skal jo stadig have noget at går i. Dullegrejet bruges jo hver dag. Og min dyne bruger jeg lissom hver nat.

Men altså på fredag er det alvor. Klokken 19.50 sætter jeg mig i flyet for at forlade Danmark. Vil forfølge drømmen om at opleve andet dette lille land. Udgangspunktet er altså London, og bliver det de næste 3 år (medmindre det kan lade sig gøre at komme på noget udveksling i USA).

Faktum er at jeg alligevel fik overtalt min mor til at hjælpe mig derover. Det giver altså alligevel en kuffert på 23 kg. ekstra. Så behøver jeg måske ikke være alt for grov i min sortering.

Listen for hvad der skal pakkes so far:
Dyne + Pude - jeg er afhængig. Kan ikke leve uden, selvom mange påstår de findes lige så gode i UK
Dullegrej - minus føntørrer og glattejern. Køber noget grej derovre, skulle være så billigt!
TØJ - og gerne det hele! Min garderobe består efterhånden kun af tøj jeg rent faktisk går med, hvilket ikke var tilfældet for bare et år siden.
DVD'er - jeg er tv-junkie, der nyder at se en masse crap i flimmerkassen. Men skal til at leve uden. Thank God for www.surfthechannel.com og andre skønne sider med diverse serier. Men mine utallige DVD'er skal sgu med alligevel. Må finde en opbevaringsmulighed for dem.
Sko - og gerne så mange som muligt. Jeg skifter meget tit sko, ofte et par gange om dagen. Derfor er det en nødvendighed for mig at have så mange som muligt med!

Bør det nævnes jeg flytter ind på 12m2 stort værelse...................................

Ingen kommentarer: