torsdag den 4. september 2008

Vil. Have. Taske. Nu!! Desperado!

Okay! Ro på!

Bestilte den lille Bianca i mandags, og havde vel regnet med at den ville ankomme i går. Men nej. Så håbede jeg desperat at den ville ankomme i dag, og gerne inden jeg smuttede til tandlægen. Men nej.
Og så skete det lissom. Jeg blev temmelig desperat. Ja det må være ordet, for da jeg kom cyklende hjem, efter at have været hos tandlægen, ser jeg postbilen holde et stykke fra vores hus.
Kan se der sidder en fyr i bilen og holder frokost pause. Skynder mig ind i huset, får tjekket postkassen for at se om der ligger en seddel. Ingen seddel.
Løber fra hus med åben dør, cykel og madvarer (der stadig er uden for huset), over til postbilen.
Banker meget utålmodigt på ruden og undskylder at jeg forstyrrer. Spørger om han har delt pakker ud på min vej - og det har han.
Spørger om han er sikker på der ikke er en pakke til mig, og han begynder at remse de husnumre op, han har pakke til. Intet til mig.
Stadig helt rødmosset og forpustet takker jeg og undskylder, og går min vej igen.

Ja er meget desperat efter den taske - NU!!!

Ingen kommentarer: