tirsdag den 23. september 2008

Elle DK


Efter mange år vente tid, er det endelig en realitet. Elle DK er en realitet, og denne gang er det rent faktisk udkommet. Det var allerede en halv realitet for mange år siden, hvor bladet næsten var etableret, men så i sidste øjeblik trak investorene sig ud (hvis jeg husker rigtigt).

Jeg glæder mig rigtig meget til at få fingrene i det, har kæmpet skrevet rundt osv, og fået min mors veninde til at tage det med til London. Skal dog først mødes med hende på lørdag, så må holde ventetiden ud. Men ud fra diverse blogs og MSS, syntes jeg det lyder ganske lovende.

Elle UK er i forvejen mit foretrukne store mode-magasin herovre, så håber da at den danske udgave lever op til mine forventninger.
Det er ikke godt at være så glad for blade. Læser i forvejen; Costume, Eurowoman, Sirene, Elle UK, Look, Grazia - og snart måske også Elle... Men jeg nyder det! Det er min ting.
Allerhelst skal hvert blad igennem min traditionelle rutine. 1) Kun kigge. Jeg kigger billeder, men læser ikke noget. 2) Læs af interesse. De artikler der umiddelbart springer i øjnene på mig bliver læst, og diverse interessante små bokse læses også. 3) Nærlæs! Alt læses - og jeg mener alt!

Denne rutine har jeg af ren vane, og fordi jeg syntes det er hyggeligt. Og så varer bladene bare meget længere. Så når jeg er færdig med at udføre rutinen på mine blade, er der næsten gået en måned og der er nye blad på gaden.


Glæder mig til det bliver lørdag, så jeg kan se om Elle bliver endnu et blad i samling.

Ingen kommentarer: