søndag den 21. september 2008

Fall cravings / Ballerinas

Jeg elsker ballerinasko! Længere er den ikke. De pifter hurtigt et outfit op, giver et feminimt udtryk og er behagelige (ingen ømme fødder!!)

Og efter at have læst i flere blade at det er sæsonens 'party-sko', er jeg næsten i syvende himmel. Hæle er bare ikke mig. Jeg kan max have 6 cm. hæl på, og det er ikke altid et kønt syn! Med ballerina'er ved man hvad man får! Eller jeg ved hvad jeg ikke får; Ømme fødder!

Therefore, I present to you, my ballerina cravings this fall!



Miu Miu (tri-color Mary Janes), Giuseppe Zanotti (juvelbelagt snude), Lanvin, (rem), Chanel (sort snude), Marc Jacobs (Mouse flats), Maloles (pink sløjfe), Maloles (guld sløjfe), Maloles (pink pom pom), Miu Miu (ankelrem), Pedro Garcia (orange), Maleloles (metallic), Topshop (metallic), Marc Jacobs (pink), Dior (grå med vedhæng)

Ingen kommentarer: