mandag den 15. august 2011

Sort + Pudder


Zara blazer, Pieces tørklæde, H&M tee, H&M jeans, Topshop ballerinaer

I har da forresten ikke set denne blazer - vist det sidste køb jeg ikke har vist fra min ferie. Den er endnu et udslagskup fra Zara. Den var nedsat fra 600kr til 300kr. Den har fine store skuldre, og den helt rette længde.
Jeg har længe været på jagt efter en sort blazer i netop dette snit, og havde faktisk købt denne model i London for nogle måneder siden. Men mens jeg var derovre blev jeg i tvivl og returnerede. Det jeg har jeg cirka fortrudt lige siden..så da den hang der i Zagreb nedsat med 50% måtte jeg simpelthen slå til!

Det er godt nok lidt svært at se noget som helst på billedet pga. alt det sorte..jeg undskylder! Og lover der nok skal komme flere billeder :)

Ingen kommentarer: