lørdag den 2. august 2008

Topshop lækkerier..

I jagten på min komplette efterårsgarderobe, måtte jeg jo også lige tjekke Topshop ud. Og overraskende nok fandt jeg flere ting der sagtens kunne passe ind hos mig...

Lang og løs nude top, med det fineste sorte mønster. Har desværre hørt fra en modedulle, at den er en skuffelse IRL.. Men fin er den!
Lys og lang frynsetop - så fin!
Pudderfarvet læderclutch; er vild med slangeskindsdetaljerne på 'flappen'!
Oversize marineblå læserclutch - den ser bare så lækker rå og blød ud!
Creme X-body taske med stor sort sløjfe; ville nok cutte remmen, så man fik en lækker clucth. Sløjfer er min svaghed!
Og så bliver jeg vist også nød til at eje disse skindhandsker fra H&M. De har den fineste sløjfe over håndledet, og en lynlås også ved håndledet - TDF!

Ingen kommentarer: