torsdag den 28. august 2008

London Baby!!!

Så kom brevet endelig (eller det vil sige mailen). Kan få mit værelse allerede d. 15/9. Hvilket betyder at der er 18 dage til undertegnede flytter permanent til London. Og tiden kan ikke gå stærkt nok.

Lige nu drejer min tanker sig mest om, hvad jeg skal have med. Hvad der skal blive. Og ikke mindst hvad der bare skal ud... Det er sgu svært at beslutte! Heldigvis har mutti lovet at jeg stadig har et værelse til rådighed. Det betyder i det mindste at nogle af mine møbler, diverse nips og fjernsyn, lamper, cd'er osv. får lov at blive.

Men helt ærligt. Hvordan finder man lige ud af hvad man skal bruge de næste 3 år? Selvføglelig kommer jeg løbende hjem, selvfølgelig får jeg besøg hjemmefra og selvfølgelig kan diverse sager sendes - but still!!!

Oh Well.. Sidste arbejdsdag i morgen, og så er det tid til at gøre alvor af diverse lister, pakning, og farvelmiddage/fester.

Ingen kommentarer: