søndag den 24. august 2008

Batman - The Dark Knight!!!

I fredags var jeg i biffen med veninde, for at se hvad det er alle snakker om. Ingen af os er særligt tegneserie-superhelt-fans, men eftersom Heath skulle være formiddabel, måtte vi jo selvfølgelig finde ud af om det virkelig kunne passe!

Jeg var fanget fra første sekund! Christian Bale er imo den bedste Batman til dato! Heath Ledger er den bedste Joker ever! De 2½ time fløj afsted, og det kan ikke tælles på to hænder, hvor mange gange jeg hoppede i biorgrafsædet. damn man får sig nogle chok!

Da jeg forlod biografen, var det med blandede følelser. Tristhed; tænk engang at filmverdenen har mistet en så fantastisk skuespiller. Forundring; det er da vildt at Heath kan portættere den psykopat, så fantastisk. Men samtidig havde jeg også en følelse af at være mæt. Mæt af fantastiske skuespilpræstationer. Det er uden tvivl ÅRETS FILM.

Eneste skufelse var uden tvivl, Maggie Gyllehaal. Hun var kedelig og trist at se på! Dog var jeg vild med det meste af hendes tøj :D

Billeder skal der også være plads til:





Ingen kommentarer: