lørdag den 2. august 2008

Efterårets musthaves!!

Jeg må jo desværre indse at det før eller siden bliver efterår igen. Og selvom jeg ikke burde tænke på sådan noget, før jeg sidder i London, er jeg allerede ved at forfatte en milelang liste over hvad der vil gøre mit efterår/vinter lidt mere fantastisk!

Disse sager er hvad jeg har blikket rettet mod lige i øjeblikket:

  • Kapper: H&M // Rika

  • Wrap Cardigan: ellos // H&M
  • Flade støvler (har endnu ikke fundet nogen)

  • KJOLER!! Topshop



  • Og lige lidt drømmetasker



  • Tørklæder: Dem er jeg altid på jagt efter. Og når det kommer til tørklæder er det mit farvede område. Det er her jeg får farver ind i garderoben - for har vist indset at jeg udover tørklæder, bare ikke er til de vilde farver..


Alle disse sager skal helst være i så 'kedelige' farver som muligt: Pudder, koksgrå, marineblå, sort.

Ingen kommentarer: