mandag den 10. oktober 2011

All black



H&M kjole (brugt som tee), Primark jeans, Primark strømper, Zara ballerinaer, Pieces halskæde, eBay læderbasse, tørklæde fra spansk marked

...et outfit fra en af dagene i sidste uge..
Jeg har igen været væk fra bloggen. Delvist ufrivilligt. Sidste uge bare stadig præg af lidt forkølelse og en mega presset uge på jobbet. Det er efterhånden sjældent jeg har en uge hvor jeg arbejder det antal timer jeg egentlig er ansat til. Det gør nu ikke så meget, for det betyder bare ekstra penge til mig :D
Ugen blev sluttet af med bytur både fredag og lørdag - og i går bødede jeg for det med tømmermænd af den hårde slags. Hurra for Cola!!

Igen i denne uge ligger jeg hårdt ud, med et 4 timers kursus i aften, direkte efter arbejde. Ikke det jeg egentlig lige gider...

2 kommentarer:

Pia Sabine sagde ...

Hvor er din halskæde fra?
Tjek også gerne min bog ud, hvis du får tid <3 & god bedring :O)

Pia Sabine

Bailey sagde ...

Det er efterhånden en gammel sag fra Pieces :)

Vil jeg gøre ved lejlighed..