onsdag den 11. maj 2011

LBD



Får man nogensinde nok sorte kjoler? Jeg gør ikke! Lige nu overvejer jeg denne kjole fra ASOS. Det lokker jo lidt at der de næste 5 dage er 20% at spare på ASOS' eget mærke, med koden ASOSLOOK. Med rabat og det lave pund koster kjolen lige over 200kr (husk, der stadig er gratis fragt hos ASOS).

Til de nysgerrige: Jeg har i dag gennemført 2. dag af løbeprogrammet. Det er ikke fordi jeg synes det er super sjovt kl. 7.45 om morgenen, men det gør jo godt. Og følelsen bagefter er det hele værd!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var en ualmindelig fin kjole :-)

Og - flot med løbeturen; jeg får jo helt dårlig samvittighed over, at jeg ikke har løbet siden lørdag :-S

Kira sagde ...

Man får aldrig nok sorte kjoler, det er helt sikkert! Og det er en rigtig fin model, du har fundet der... Den må jeg bestemt kigge lidt nærmere på...

Bailey sagde ...

Ida: En eksamens-belønning er absolut på sin plads ;)
Fedt du også er startet på løb. Det er jo noget rart noget, selvom det ikke er vildt morsomt når man er afsted..

Ally: Ja'ik? :D Og tak, ingen grund til dårlig samvittighed. Jeg er jo først lige begyndt på det..

Kira: Godt at blive bekræftet i det med LBDs. De er altid en mangelvare hos mig :D

Bailey sagde ...

Tina: Det er lige præcis det jeg søger; en sort kjole til ALT. Jeg har mange fine sorte kjoler, der simpelthen aldrig kommer ud fordi de er for fine til almindelig hverdag. Denne ville da være helt perfekt!

Julie - 99dresses.dk sagde ...

Jeg har kigget på den kjole læææænge, den er så fin. Men jeg er for en gangs skyld rigtig god til at finde undskyldninger til ikke at købe den. Håber at den lige pludselig kommer på udsalg, for så kan jeg da ikke holde mig tilbage :-D

-Julie
99dresses.blogspot.com