mandag den 5. juli 2010

Sommerblogleg

Frk. 2300 har tagget mig i en blogleg, denne gang en sommer-udgave. Og som altid er jeg frisk på at lege med. Som hun selv pointere, skal jeg jo have lidt at lave mens jeg ser Tour de France..



Denne blogleg går grundlæggende bare ud på at indsætte denne sol i et indlæg, hvor man også svare på nedstående spørgsmål samt tagge 4 andre bloggere. Så simpelt er den simpelthen!

Nævn 3 ting, som du især godt kan lide ved sommeren:
1) Lange, lyse, lune aftener/nætter!
2) Humøret. Alle kan pludselig gå på vandet, så længe det er varmt og solen skinner..
3) 'Mad'; Altså danske jordbær, danske NYE kartofler og danske ærter! Så lækkert!


Nævn 3 ting, som kan være træls om sommeren:
1) MYG! Gå nu væk!!!!!
2) Soleksem... ikke noget jeg lider meget af længere, men nøj hvor har jeg været ramt gennem tiden :(
3) At den slutter alt for hurtigt..


Hvad kan du bedst lide at lave, når det er godt vejr?
En god grill-aften er noget af det bedste. Hvor man har samlet gode venner, lavet lækker grill-mad, drikker kold hvidvin og sidder ude til langt ud på natten!

Hvilken blomst er din yndlings?
Jeg har altid syntes at gerbera var så fin og enkel. Gerne i fersken/lyserød udgave!!

Hvad er din yndlingsfarve?
Jeg går ud fra at sort ikke må nævnes :D Så bliver det nok koral, fordi den er så fin og 'stille'..

Hvad er din yndlingssommerret?
Grill-mad :D Nye kartofler, gode grillede bøffer/spareribs/grillet svinemørbrad, kartoffelsalat, lækre salater, flûte... Mums!

Hvad er din yndlings-issmag?
Chokolade... Aldrig er der noget der kommer op på siden af en lækker chokoladeis!

Har du en drømmerejse? Hvis ja, hvilken og hvorhenne?
Jeg har længe drømt om at hove et par måneder ud af kalenderen, tage til USA og leje en bil. Så skulle der ellers bare cruises rundt, fra kyst til kyst. Igennem de store byer, men også de helt små hvor der måske kun bor et par hundrede... Så store kulturforskelle, synes jeg ville være super spændende at opleve!

Hvilken sommerferierejse har været den bedste? Hvorfor?
Puh, den var svær! Alle charterferierne i barndommen var så skønne. Alle sommerhusturene var hyggelige. Alle storbyferierne har været fantastiske. Skal jeg vælge én ud, må det være de 3 uger i USA/Canada i 2003, hvor jeg var afsted med 59 andre unge. Vi oplevede en masse, og det var der min kærlighed til New York startede for alvor!

Hvad bruger du af badetøj og hvordan ser det ud?
Jeg har lidt af hvert, men primært bruger jeg sort (så ser min barm ikke så voldsom ud, som den egentlig er :D). Jeg har et sæt fra Change med en alm. bh-model og et sæt fra Triumph med en fin halterneck - begge med hotpants/hipsters til..

Hvad skal du lave i sommerferien 2010?
I næste uge (torsdag nat) rejser jeg næsten 3 uger til Kroatien... Jeg skal afsted med familien, på rigtig bil-ferie. Min mor er ikke glad for at flyve, så vi tager bilen.. Jeg glæder mig helt vildt til 3 uger i sol og varme. Masser af bøger, god musik, brætspil, kolde drinks og masser af hygge!


Jeg sender den videre til, og håber de også vil lege med :D



Ingen kommentarer: