tirsdag den 13. juli 2010

Kroatien 2010

Centreret

Når vi ankommer til Kroatien på lørdag, skal de første dage blandt andet gå med at besøge nationalparker, hvor der især findes de smukkeste vandfald!! Det glæder jeg mig så meget til.. Derudover skal vi også på nogle sejlture, hvor man kan være så heldig at se delfiner - en af mine store drømme (hvilken kliché!)..

I dag skal jeg have klaret et par praktiske ting til turen; Købe et par ekstra solbriller, solcreme/aftersun, flere leggings, nogle tanktoppe og måske lidt undertøj..

Photo

2 kommentarer:

Lika sagde ...

Ihh, gid det var mig men sådan er det ikke i år. Vil ønske dig en god ferie - jeg kommer til at savne dine indlæg her på bloggen som jeg følger hver dag :)

Bailey sagde ...

Jeg er også glad for at have en mor der gerne slæber sin 22-årige datter med på ferie. Ellers ville jeg nok heller ikke komme afsted :)
Og tak for de fine ord - jeg er i gang med at lave et par indlæg, så der ikke bliver helt stille herinde ;)