torsdag den 5. marts 2009

My Last London Shopping!

Efter nogle billeder jeg så hos Fashion Toast var jeg overbevist om at jeg måtte eje den kjole Rumi så lækkert flasher. Den er fra britiske Miss Selfridge, som er et mærke noget lig med Topshop. Ergo highstreet og billigt.
Så da jeg alligevel kom forbi butikken i dag, måtte jeg prøve den!
Men øv! Den sad som en sæk kartofler; ærmegabene var ikke særlig 'venlige', udskæringen var ikke god til min store barm, og så var den IMO for kort til at bruge som kjole. Æv! For den var uden tvivl super lækker! Og detaljen med lynlåsen (der kan åbnes helt eller lynes mere) synes jeg var ret cool!

Kjolen fåes i 3 farver lige her:

Sort // Blå // Hvid



Vender tilbage i morgen, og flasher mine enkelte køb.. Nu må jeg hellere smutte under dynen! Har haft en laaaang dag, med det sidste London shopping, masser af vin og hygge/afsked med veninder og skal tidligt op i morgen..

Ingen kommentarer: