torsdag den 5. marts 2009

Køb / I'll miss you, London!

Som jeg skrev i går, var jeg på en sidste mikro-shopping i går. Det blev til sidde sager, som vist er tegn på at jeg trænger til SOMMER!

Zara skjortekjole, 20£. Er sikker på vi får et fantastisk forhold denne sommer! Den er luftig og lækker i stoffet. Og så har den et super fint snit - og lang nok til leggins!

2 t-shirts fra River Island, 10£/stykket. Jeg har allerede en hvid og blå - men måtte eje nogel flere. Den sorte var udsolgt, så jeg snuppede endnu en hvid og så en koral! Elsker at de er semitransparente, og lange nok til denimleggins.

Efter shoppingen tog jeg hen til en veninde, hvor vi var nogle stykker samlet. Vi fik drukket en masse vin, spist masser af chips og vindruer. Fantastisk aften!


Ak ja, så er der kun 2 dage tilbage! Underligt..

Ingen kommentarer: