lørdag den 7. marts 2009

All my bags are packed..

..eller næsten da! Jeg sidder midt i pakke-helvede. Der er ting overalt, og når man kun har 12 m2 er det endnu værre!

Jeg har indtil videre pakket en STOR sportstaske, kun med tøj. Er igang med den STORE kuffert, hvor der skal være jakker, sko, kurve og vigtigst; min dyne! De skal checkes ind i morgen. Med om bord på flyet skal jeg så have min Large Bays fyldt med teknik (pc, dvd'er, ekstern harddisk, dvd-afspiller, ledninger osv.) og min East West hvor jeg har mine personlige ting (pung, iPod, kamera, blade osv.).

Lige nu er jeg ret bange for at det ikke kan være der. Og jeg har allerede været ude med den hårde hånd. Jeg har smidt MEGET ud *snøft*

Skal flyve i morgen kl. 14.10 - har checket ind hjemmefra, så skal først med en taxa ved 11-tiden. Det bliver nu dejligt at komme hjem!
De første planer er allerede lagt. Lander kl. 17 - hjem til nordsjælland - spise lækker middag med familien - senere kommer vennerne forbi til asti, og vi regner med at tage videre i byen.. Glæder mig!

Ikke noget fashionable herfra!!! havde bare lige brug fra en pause fra pakke-helvede!

Rigtig God Weekend!

Ingen kommentarer: