tirsdag den 22. november 2011

Julefrokost-outfit


Jeg skal holde min store årlige julefrokost på lørdag, og i ren panik har jeg shoppet lidt forskelligt. Håber virkelig sagerne passer, for ellers går jeg da først rigtig i panik!

Jeg er alt for fraværende herinde for tiden, men har så meget arbejde. Jeg plejede at skrive og finde inspiration om formiddagene når jeg alligevel først skulle møde sent. Har bare haft så mange ekstra timer den sidste måneds tid, bare i sidste uge arbejdede jeg lige over 40t., til trods for at jeg egentlig kun er ansat til 25t. I sidste ende giver det jo gode penge, så må jeg leve med nogle pressede uger.. anyhow, jeg er her endnu og har flere forskellige indlæg i støbeskeen til jer :)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
J'adore blog sagde ...

Fine sager :-)

Caroline sagde ...

Rigtig fint! Håber du vil komme med en tilbagemelding om hvordan det er - er meget vild med bukserne, og at de ser stramme ud omkring anklerne! :)

Kærligst Caroline

Bailey sagde ...

J'adore: Tak :)

Caroline: Det skal jeg gøre, alt sammen skulle gerne komme senest torsdag :)

Sandra sagde ...

Rigtig fin blog, jeg følger dig nu :-)

Universbys.blogspot.com

Bailey sagde ...

Velkommen til :)