søndag den 27. marts 2011

Weekend


Snapshot fra sidste sommer :D Mmmhh bare tæer i ballerinaer!

Puh for en søndag! Jeg blev spontant inviteret med på bytur (tvunget!!) for at fejre at vi skiftede til sommertid. Lå i min seng kl. 6.30 i morges.. ikke lige sådan jeg havde planlagt min lørdag nat.. men det var skøøønt! Jeg fik danset, sunget, set gamle venner og drukket 'Sidney Lee Shots' :D Spas!

I dag mødtes jeg til brunch med Mathilde, Dorthe og Frk. 2300 på Café G. Perfekt kur mod tømmermænd! Bagefter tog Mathilde og mig i Field's, hvor jeg fandt den stropløse kjole fra Gina Tricot - og prøvede den. Og sikke en skuffelse... bryststykket er så voluminøst at mine bryster synede cirka dobbelt så store - ikke lige noget jeg ønsker hehe..

Så det blev da en billig tur, tror bare min shoppekarma i Danmark er så godt som lig nul lige for tiden. Måske også meget godt, når jeg snart skal til London igen :D

Resten af min søndag bruger jeg på sofaen; American Idol, cola zero og hjemmelavet pizza.. En perfekt afslutning på en fantastisk weekend!

Ingen kommentarer: