lørdag den 18. september 2010

Friday dinner


Topshop blazer, H&M sheertop/tubenederdel/tights, Primark leo-basser, Zara trench, Zara taske, Pieces tørklæde, de elskede læderarmbånd fra kroatisk marked

Jeg er stadig influenza-ramt! Ævs.. Dog kunne jeg ikke sige nej til tilbudet om at spise med kollegaerne i går. Så efter arbejder ræsede jeg hjem og fik en lille lur, og så mødes med dejlige mennesker! Det blev ikke særligt sent (hallo, havde været oppe kl. 5 om morgenen + forkølet = dårlig kombi!).
Derfor orkede jeg heller ikke andet end lidt sort og hvidt, da jeg skulle vælge tøj. Better safe, than sorry... eller noget...

Dagen i dag bruges i sengen, hvor jeg drikker the, ser serier og surfer nettet tyndt! Jeg fryser så snart jeg forlader dynen og sengen, hvilket må være et tegn på at jeg skal blive :D

Ingen kommentarer: