tirsdag den 17. februar 2009

H&M Home Collection

Om 2 dage går det løs, når H&M lancerer deres nye satsning - en boligkollektion.
De officielle billeder, der kom sidste år, ser således ud:


Jeg har kigget rundt omkring, og umiddelbart er der kun én ting jeg SKAL eje. Den hvide pude hvor der er påtrykt en skitse/omrids af en by. Den er lige mig! Hvis det kan lade sig gøre - vil jeg havde den både med pink og sort tryk!

Så nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg lige skal få det bestilt, eftersom det kun er tilgængeligt online og ved katalog-bestilling. Og sådan noget fornemt noget har vi altså ikke her i UK.. Tsk..
Læs evt. mere i H&M's pressemeddelse og på Nitrolicious
Har du kigget på deres kommende Home Collection, og er der noget du bare må eje?
Billeder: H&M // H&M

1 kommentar:

THE BANDITS sagde ...

Herligt med lidt billigt boliggejl, som ikke kommer fra Ikea og ILVA :) Sys de har nogle rigtig fine sengetæpper, men ellers er jeg ikke så hug på det..

/Mette